Snoobi kävijäseuranta

Snoobi on myynnin ja markkinoinnin tarpeisiin kehitetty kävijäseuranta, joka tarjoaa edistyneen käyttöliittymän kävijöiden tunnistukseen, mainonnan mittaukseen ja tehokkuuden analysointiin helposti pureksittavassa muodossa.

Markkinajohtaja Suomessa

Snoobin markkinaosuus kävijäseurantapalveluista oli vuonna 2008 26,6%. Se on käytetyin kaupallinen kävijäseuranta Suomessa, eikä ihme, sillä sen käyttölogiikka ja ominaisuudet ovat omaa luokkaansa.

Web-analytiikka tuo hyötyä vain, jos työkaluja käytetään aktiivisesti. Snoobin vahvuus perustuu pitkälle vietyyn käyttöliittymään, runsaisiin ominaisuuksiin ja kunnon asiakaspalveluun. Tämä erottaa Snoobin kilpailijoistaan.

Snoobin asiakaspalvelu opastaa miten työkaluja tulee hyödyntää ja tekee tarvittavia asetuksia järjestelmään. Sinun ei tarvitse olla analytiikan ammattilainen. Riittää kun turvaudut sellaiseen.

Sertifioitu Snoobi partneri

Testaa Snoobia

Saat kauttamme Snoobin käyttöön täysin ilmaiseksi ja sitoumuksetta. Testaa työkalua kuukausi omalla sivustollasi ja päätä sen jälkeen itse jatkosta.

Snoobin teknisiä vahvuuksia

  • Erinomainen organisaatiotunnistus
    Snoobi osaa yksinkertaisesti tunnistaa laajimman määrään sivuilla vierailleita yrityksiä selkokielisesti. Lisäksi se suodattaa tarpeettomat operaattoritiedot pois. Palvelusta on helppo poimia kiinnostavimmat vierailut myyntileadeiksi. Myös yksittäisen organisaation erillisiä vierailukertoja on helppo kasata yhteen. Näet yhdellä silmäyksellä mistä ja millä sanoilla sisään on tultu, mitä sivustolla on tehty, kuinka kauan ja kuinka useasti.
  • Segmentointi ja pisteytys
    Pystyt luomaan halutun käyttäytymisen mukaan vierailijoille pisteytyksiä, jonka avulla massasta on yksinkertaista havaita toivotuimmat kultakimpaleet. Pisteytys helpottaa laadukkaimpien myyntileadien poimintaa ja säästää aikaa analysoinnissa.
  • Filtteröinnin heijastuminen käyttöhistoriaan
    Yleisesti filtteröinti kertoo tulokset vasta asetusten määrittämisen jälkeen. Snoobin avulla pystyt tekemään muutoksia filtteröintiin myös jälkikäteen ja näet haluamasi tulokset koko käyttöhistorian ajalta. Ominaisuuden ansiosta asetuksia voi lisäillä matkan varrella raporttien päivittyessä samaa tahtia.
  • Hakukoneoptimoinnin perustyökalut
    Snoobi kertoo sivukohtaiset bounce-ratet ja osaa hakusanamainonnan kautta tavoitetussa liikenteessä todelliset kävijän tekemät hakulausekkeet ilman asetusten muutoksia. Snoobi on kelpo apuri mm. avainsanakartoitusta ja muita alkuvalmisteluja tehdessä. Lisäksi edellä mainitut ominaisuudet helpottavat niin kartoitusvaihetta, kuin tulosten seurantaakin tehdessä. Riittää kun Snoobi seuranta on ollut asennettuna - kaikki data on ammattilaisella tämän jälkeen käytössä.
Ota yhteyttä